fredag 29. juni 2012

Retro Villa og Danmark dag 1.


Verdens fineste pute fra Retro Villa :


Frokost :
...fantastisk deilig å våkne opp til deilig frokost med jordbær,egg, te osv..osv..


Meg utenfor Retro Villa!
...jeg gikk berserk på barneavdelingen på H&M her om dagen.. Da fant jeg verdens kuleste "mc-hammer" bukse.. Jeg har aaaaaaldri kjøpt en leopardting i hele mitt liv..Men denne syntes jeg faktisk var veeeldig kul!


Og hva hang på veggen inne i butikken??
Joooo... SUKKERTØSLEILIGHETEN!!
Jeg holdt på å daue da jeg så det -ler- Jeg bare stod å pekte og sa : "der boooor jeg"!!! Helena  (eieren av butikken) syntes det var veldig moro at jeg var på besøk!



Jeg kjøpte også 6 ulike f a n t a s t i s k e tapeter i HERLIGE sukkertøysfarger..
De er så godt pakket inn at de kommer jeg å vise først når jeg kommer hjem..Gleeeed dere!!

Ahhhh...De er sååå fine!!!!

Vi blogges alle sammen

Klem Ida Susanne

11 kommentarer:

  1. Hei Ida og Stian!
    SÅ deilig innlegg fra vakre, deilige, flotte København, som jeg elsker så høyt! <3 Og så sinnsykt morsomt å oppdage at leiligheten deres pryder veggen i den skjønne RETRO VILLA butikken! : ) Jeg gleder meg veldig til å se hva du får shoppet deg på turen, og gleder meg til jeg selv skal til Kbh om ikke lenge! Alltid deilig med København updates. TAKK.

    Fortsatt flotte dager til dere!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  2. Åh så gøy da, der skulle gjerne jeg også vært å svidd av noen kroner :)
    KOS dere masse videre i fine Danmark!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Køben er bare herlig ! heldiggrisen:-)
    gleder meg til å å se shopping resultater!
    Kos deg :-)

    SvarSlett
  4. Så moro å finne bilder av leiligheten din i den butikken da :)
    Herlige bilder og du ser smashing ut i den buksa! Hele antrekket var kult synes jeg :)
    Fineste fredagskvelden til deg søta!'
    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. ej hvor super fedt! Jeg har faktisk ikke været i den fysiske butik endnu, men har netop bestilt en rulle tapet! Jeg glæder mig til at se det lækre tapet du købte :D

    SvarSlett
  6. Hehe...må jo være spesielt å oppdage sin egen leilighet på veggen i butikken!
    Artig!

    Flotte puter, de var utrolig dekorative:)

    SvarSlett
  7. Så mycket fint! Ha en fin helg.

    SvarSlett
  8. e l s k e r kjøben ! :-) skjønner at du koser deg der da !

    SvarSlett
  9. Så gøy at de har hengt deg på veggen der :D hihi..
    Digger buksa di, jeg eeeelsker leopard da såe ;)

    Nyt helgen og ferien!
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  10. Så mange fine sager. Jeg skal besøge Retro Villa, det er sikkert. Jeg bor jo selv i København, så er jeg bare nødt til!
    Hav en dejlig aften
    Kh Anne-Sofie (Fingernem)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!