onsdag 4. juni 2014

Ble så inspirert...


Da Lodve ringte meg igår kveld og fortalte at han hadde lyst til å bygge overbygg og utemøbler til uteplassen smilte jeg stort! 
Jeg lå å halvsov da han ringte meg, men etter at han fortalte at han hadde lyst til å bygge utemøbler selv ble jeg så gira at jeg rett og slett måtte stå opp å jobbe med noen kollasjer..

Dette er første gang på 6 måneder at jeg virkelig føler det kiler i magen av inspirasjon og det føles herlig!

Jeg drømmer om en fargeskala i duse farger med et hint av korall og turkis. Deilige pledd og puter, saueskinn og lyslenker. Varmelamper for kalde kvelder og vakre blomster i lilla og hvitt som blikkfang!

Ahhh… Håper ikke kjæresten får panikk nå, over mitt boblende engasjement og fargeønsker -ler-

Potte/blomst, ludde saueskinn, går pute og ampel fra Ikea, Pledd, turkis pute fra H&M, Sitteputer fra Kid.

Lykter fra bloomingville, Lavendel fra Ikea, Pute,potte og lyshoder fra H&M og lyslenke fra Clas Ohlson

Jeg fant en nydelig hjemmesnekret hjørnesofa hos søte Hegemor.com! Her var det rett og slett en oppskrift på hvordan man kan bygge utemøbler selv! Genialt! 

..Eller skal jeg få "drømmen" min om europaller som sofa oppfylt?

Jeg aner ikke hva Lodve ser for seg, for det ville han ikke si til meg på telefonen, så kan jo hende (mest sannsynlig) at jeg tenker heeelt ulikt fra han -knisær-

Blir moro å se hans planer mot mine, så kanskje vi kan inspirere hverandre!

Imrg hiver jeg kofferten og Wilma i bilen og setter nesa mot Porsgrunn! Gleder meg masse til å tilbringe mange dager med kjæresten nå! SAVN!!!

Klem Ida Susanne 


2 kommentarer:

  1. Takk Ida Susanne:0)!! Nå smittet din inspirasjon over på meg her:0)! Mannen min har akkurat blitt ferdig å bygge terrasse og diverse benker i inngangspartiet vårt:) så trengte litt inspirasjon til innredning og dette var veldig bra:)

    SvarSlett
  2. Åå, så herlig å høre Ida!! Kjenner følelsen!! 😄 det er så deilig å bli så inspirert at det bare bobler over og la alle ideene surre. Enda bedre om man har noen å dele ideene sammen med! Selv har min mann og jeg gått fra hverandre, så savner virkelig det å ha noen å snakke med om nye ideer!! Håper på et mirakel, at ulike ting skal forandre seg, og vi kanskje? finner tilbake til hverandre! 😊

    Gleder meg til å se hva dere kommer frem til! Og er så glad for at du har funnet lykken på ny! Nyt det!! 💗

    Stor klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!