torsdag 22. mars 2012

Lækkerier for øjet..


Altså : Sukkertøy for øyet i Danske Boligpluss!



Takk for gode og trofaste Danske følgere sier nå bare jeg! 
Jeg fikk en mail av en Dansk leser som gratulerte meg med flott reportasje i Boligpluss for noen uker siden. 
Ikke ante jeg at Sukkertøyshjemmet var spredd utover 12 sider av det Danske Boligpluss sin Januar utgave. 
(Dette er da samme reportasjen som var i den Norske utgaven av Boligpluss, bare at den er oversatt til Dansk)
....så for noen dager siden ramlet bladet ned i postkassen vår og stolt kunne jeg lese om leiligheten på Dansk. Så med et l i t e smil om munnen koser jeg med det Danske Boligpluss.
Hadde jo vært veldig kjipt å gått glipp av dette! Så TAKK til deg som sendte meg bladet i posten!

(og ja, jeg syntes kanskje det hadde vært rett og fått informasjonen om at vi faktisk var på trykk i et annet blad av de som lagde denne reportasjen i sommer)


Jeg lo litt for meg selv da jeg så de har "fikset" på navnet på bloggen min på den turkise kassen. De har da oversatt Sukkertøy for øyet til Lækkerier for øjet..
*knis*

Ha en finfin dag alle sammen

- Vi blogges -

34 kommentarer:

  1. Så gøy Ida Susanne :)
    Ikke rart at denne reportasjen havnet i Danmark også da , så FIN !
    Hi hi , artig at de hadde forandret på skiltet ;)

    Kos deg :)
    Dere er så flinke !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Oi, så stas :) Flotte bilder! Gratulerer med det :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. For en nydelig artikkel, Ida!! Gratulerer:-) jeg kjøpte meg forresten cathrineholm til iPhone etter tipset fra deg her inne:-) lucky! Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Utrolig artig å være spredd ut over Norden da, Ida Susanne:)
    Tror ikke det er vanlig å spørre eller si fra når magasiner og aviser har samme eier:) Artikkelen fra vårt hjem sto jo i både Fædrelandsvennen, Aftenposten og Bergens Tidende etter å ha vært i Adresseavisen. Hadde vært greit med beskjed fra Adresseavisen, mens jeg fikk vite det via mail og blogg:)
    Dere har jo et nydelig og personlig hjem som godt kan vises over hele verden:)
    Varm klem for dagen fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med reportasje i Danmark! :) den er jo så fin! Men enig med deg at dere burde få vite at dere er på trykk i et annet blad!! :) kos deg videre! ;) klem

    SvarSlett
  6. Hahaha, jeg må nå le :)
    Utrolig gøy at du kom på trykk på glanset papir hos våre naboer! Grattis!
    Men rart at du ikke fikk vite om det på forhånd, og det fotomanipulasjonen var jo bare hysterisk *knis*

    Ha en finfin torsdag!
    Signe

    SvarSlett
  7. gratulerer! jeg elsker Bolig pluss, og skulle gjerne hatt det bilaget hvor du er med :)

    SvarSlett
  8. Så gøy da! Og så morsomt at de hadde oversatt den kasseteksten:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Oi Gratulerer, det er ganske veldig stort. Men hadde jo kanskje vært på sin plass om at de informerte deg om at de trykket hele tolv sider om ditt hjem!

    ha en strålende dag du :)

    SvarSlett
  10. Merkelig at de ikke har sagt ifra til deg, ja!!
    Hahaha, fiffig detalj med oversettelsen! :) Uansett, gratulerer med reportasje, morsomt å "ekspandere" til utlandet da.

    God torsdag til deg! :)

    Silje :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer!
    Skjønner at det er litt kjipt å ikke få vite om sånt fra bladet som først hadde reportasjen.. Burde jo være normal høflighet at man forteller en person hvor bilder av hjemmet dens havner.
    Skiltet på kassen var forresten skikkelig komisk. Hvorfor trenger det å oversettes?!

    Men fin reportasje var det:-)

    SvarSlett
  12. Juhu, så gøy!!! Grattis søte du!
    Det må være stas!!:)

    Ja, jeg synes Gøy på Tangen bare tar såå lekre bilder,
    så jeg måtte bare tipse om den:)
    Blir gøy og se den her også! Alle trenger litt ros og kred innimellom:))

    Ønsker deg en finfin dag!
    klem, Janni:)

    SvarSlett
  13. Så moro. Sukkertøy er jo lekkert både norsk og dansk :)
    Grattis :)

    SvarSlett
  14. Å, så stas!! Gratulerer!
    Reportasjen var nydelig!!

    Likte oversettelsen, hi, hi:-)

    Klem

    SvarSlett
  15. Så gøy, Ida!!:)
    Må le av oversettelsen på trekassa..;)
    Synes også man burde få beskjed om det blir trykket i andre magasiner, men tror ikke det er vanlig dessverre.. De har jo liksom rettighetene på bildene..;)
    Uansett er det jo stas at flere vil se hjemmet deres!
    Kos deg videre i sommerværet vi har!:)

    SvarSlett
  16. jeg behøver ingen oversættelse :)
    Købte bladet, da det udkom her i Danmark - tillykke :)

    SvarSlett
  17. Så stas, da!! Litt rart å ikke gi beskjed, ja. Men godt du har snille lesere som passer på:)
    Ha en fin dag, Ida!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  18. Wow! Gratulerer så mye!! Godt du fikk greie på det til slutt da;)
    Flott reportasje med herlige detaljer!

    SvarSlett
  19. Grattis!!! Lækkerier for øyet er det sikkert og visst :) KLEM.

    SvarSlett
  20. Oi,så kjekt da Ida!:) Gratulerer:)

    Klem

    SvarSlett
  21. WOW!! Gratulerer! Så utrolig gøy, Ida =)
    Jippi!! Ane

    SvarSlett
  22. Herleg! :)

    God torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  23. nei så gøy. gratulerer graulerer. danmark er jo interiør mekka synes nå jeg, så det å komme i dansk interiørblad må jo være stort!! og veldig velfortjent!

    SvarSlett
  24. Så morro! grattis:)
    Håper flinkisen har kost seg i sommerværet idag:)
    klem Cathrine

    SvarSlett
  25. Så arti, som vi sier i Trøndelag, Lækkert ja:)

    SvarSlett
  26. oioi! Så gøy:)
    Det må jo vera så stas å komme i blader i utlandet:)
    Vittig meg oversettelsen på kassen din.

    Kos deg vidare med artikkelen.

    God kveld:)

    SvarSlett
  27. Åh, så stas! Jeg er selv i siste utgave av Studio, og det er første gang jeg er på trykk i blad. Må innrømme at det er litt stas - og litt skummelt ;) Enig at det er jo greit å få med seg om man er på trykk i andre blader og, kjekt å ha litt oversikt på sånn liksom :)

    SvarSlett
  28. Så artig! Men det er litt dumt at man ikke får beskjed om hvilket blad og når en reportasje blir solgt videre synes jeg..
    Har du fått Rom 123 allerede?Har ikke sett det enda jeg, er så spent!
    Hihi* Sukkertøy for øyet var nytt for meg.De kunne kanskje valgt en annen overskrift..Kjenner jeg gruer meg litt nå jeg..

    Ha en fortsatt fin uke!
    klem

    SvarSlett
  29. Så gøy! :) Mange fine bilder. Men som du sier - litt rart du ikke fikk noe informasjon om dette da.. Jaja, pyttsann. Hehe.

    Ha en fin helg!
    Klem Lene

    SvarSlett
  30. Så koselig og for en heder...tenk tolv sider,
    ikke lite det altså. Det er blant annet fordi
    du har en gjennomført, egen stil, det er nok
    mange danske hjem som blir turkis og rosa nå
    tenker jeg...

    KLEM

    SvarSlett
  31. Gratulerar till det fina reportaget! Måste se om jag kan få tag i tidningen. :) Lustigt att de översatt ditt bloggnamn som står på tapetkassen! :P hihi

    Önskar dig en fin helg! Kram

    SvarSlett
  32. Oj, spennende! Men tenkte det samme som deg - rart å ikke bli informert! Stilig å lese om seg selv og sitt på dansk? :)
    Herlige Bloggen og Nydelige leiligheten skjønner godt de vil vise det frem i Danmark også :)

    B I R T E

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!